唉......今日都冇野做 悶死我啦 今日冇咩特別事 得個悶 睇碟 睇全職獵人 睇過11次 不過悶都要睇啦 又睇亂馬1/2 勁搞笑 笑到我傻 好想睇飛輪少年呀 冇得睇啦 又冇機打 悶死我啦 明天又要去踢波 唉......悶到我死