無左你我發現搞班會事務都已無興趣了!
無左你我更發現原來無咩人參加班會活動!
可笑既係…
我地班d男人有異性無人性
永遠女仔一句比起我十句有用多1000倍!
我開始心灰易冷了!
好煩啊!
如果你真係咁記仇既
咁就請你嬲我一世喇…
我都無野好講!
無錯我連狗都不配!
班…剩返我一個十分孤單…
我已唔想理班務了!
點解一定要「黑狗得食 白狗當災」「前人種樹 後人乘涼」
無付出既人就可以安安心心係到享受其他人付出既一切!
班會又係...倫宗又係…
我只不過係想認認真真對待我高中既生涯姐…
prefect 真係好想講粗口…白痴既制度!
Tsui sir 又要走
好多野都未如我理想!
尋晚同啊poon睇戲…
睇到勁晚先返到黎…
仲要搞班務
今日陸運會無參加過活動><
今日朱仔仆親
唔想當值啊…
聽日3000m加油
放左學之後過左慧安園個邊影印chem d筆記
之後過到傳說中的R公園,畫我地既banner
個公仔實在太喇....
十點高速回家,食飯做左題通識訓到三點
起身做功課加支持利記…
利記又贏車仔喇
國王好野!
外轉
想起當初個個叫金偉留底既態度…
個個應承左既野永遠不見了…
承諾當食生菜…
只能說食_ 喇_ _ …