| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 5 月 30 日 星期三  |
| 好多日未打過blog啦.... |
今日朝早又要早會......企起度晒死啦=__=
仲話到星期5整過無冷氣日...我想死了!!!!~!
e個星期真係熱到飛起呀~~~~\口/
仲有一個星期就考試啦~~加油\口/
好想搵工做呀.....我要做夜晚....
好想起暑假之前搵到工=-=vv
大家考試加油~
大家多d上來留言呀...
唔好留一日就唔留...要日日都留呀>_<"
小蘭上來留言唔該xDD~
ya ha!!
|
| 刊登時間:2007-05-30 07:24 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 25 日 星期五  |
2007 年 5 月 24 日 星期四  |
| 魔盜王... |
下午去左睇魔盜王
套野真係好好睇...
幾多笑位XDD
尊尼真係好好笑a"a
最後果一個鐘最好睇...
開打個陣真係好好睇~~
正正正
如果有第4集一定睇....
ya-ha!
|
| 刊登時間:2007-05-24 09:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 23 日 星期三  |
| 輸錢呀/.\ |
今早落雨唔洗集會\口/yayaya∼∼
下午去左金仔度開台.=.=
輸左3十幾......o
跟住食完飯又去∼∼
win的果15$...都唔夠回下午果d...
跟住庭走左...的返3條友打...
跟住金仔個牙哥條女叫我地開台=.=
用激漲法-.-話自己未輸過...
不過都無打啦...
玩左一陣就走...
ya-ha! |
| 刊登時間:2007-05-23 11:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 22 日 星期二  |
| 累呀.... |
琴晚好夜訓∼
因為要整d野 = =v
今日上堂果陣好想訓∼不過又怕比人捉wo..
放左學又要上會計>_<累死了
返到屋企就訓=__=訓到食飯∼∼xdd
死啦 暑假我...o no=.=
9月15睇你頭啦∼妹a”a
嘉 加油呀∼唔使理佢地^^
唔好為左佢地面煩到自己∼^^
yan 上來留返個言先啦=.=
ya-ha! |
| 刊登時間:2007-05-22 11:16 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|