| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 5 月 14 日 星期一  |
無題Ya-Ha!  |
琴晚明明打左日記架=.=
點解無左架._.””
今日好鬼熱=...=
第8堂呀x 無啦啦話調位*^%$
-.-調到我自己一條友坐.__.
仲有3個星期都考試啦=.=調咩鬼./...”
聽日仲要英文小測∼_∼唉
|
| 刊登時間:2007-05-14 07:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 12 日 星期六  |
無題Ya-Ha!  |
今日9點幾起身無咩做=.=
跟住係yahoo搵人幫我整xanga
點知唔夠一陣就有人add我=.=
真係快A__A
下午果陣去左打麻雀
win左一個午飯=-=v
Ya-Ha! |
| 刊登時間:2007-05-12 11:52 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 11 日 星期五  |
無題Ya-Ha!  |
今晚去左唱k=.="
好q貴.__.
$126 連野食._.先唱得2粒幾鐘....
好快唱完=__=唱:88 88 88 88 XDD
下次去溜冰=.=^
Ya-Ha!
注:我係去neway唱=.= |
| 刊登時間:2007-05-11 11:21 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 10 日 星期四  |
無題Ya-Ha!  |
無野講啦=.=
多d人上來\0/
本來搵到一個唔錯d雪flash.....同背景超合拍,,,,
不過太lag都係唔用啦~!
仲有一個月到就死期啦~~~唉=.=
諗緊用咩方法送比佢好XDD
5月資金短缺呢=.=""
擊潰佢地~Ya-Ha! |
| 刊登時間:2007-05-10 11:33 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 9 日 星期三  |
個日記整到我好煩呀=___=""  |
整e個野煩到死=,=""
問緊人點整出面個背景XDD
今早要早會-.-晒死了....
p.e堂又係鬼死咁晒.....
中午返左去食飯....
到左經濟堂=.=連堂.....眼訓到=...=""
之後仲要週會-.-儉vs信~~
我係儉當然係支持儉啦~~~
最後儉都win左=.=^

數學堂傻穎比蝙蝠向校長報串~話佢成日訓係度XDD
第2次啦=.=唔好再訓啦A__A" |
| 刊登時間:2007-05-09 10:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|