2006 年 11 月 13 日 星期一  |
2006 年 11 月 13 日 星期一  |
唉!!好悶牙""" |
你地1個2個死女包咁耐都唔黎留言~
係咪想激死我牙"-OO-
好快d留囉wo!!!
再唔留就打你patpat~
睇下你敢唔敢唔留牙拿= 3 =
呠呠!!! |
| 刊登時間︰2006-11-13 10:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 7 日 星期二  |
好累呢~ |
今日有勁多野要做牙"•v•
我反到屋企要做
1.----------->普通話專題
2.----------->英文詞語(要睇字典嫁)
3.----------->draw美勞既反煙嘟嘟(我做左好耐嫁啦•w•)
4.----------->英文Dict要corrections(我錯左好多個牙>...<)
5.----------->英文GE corrections(錯左勁多‥食屎大嫁)
6.----------->電腦又要星期4交功課(我都唔識做︴點算)
︱︱︱︱︱︱︱︱︱︱︱︱︱︱︱︱︱︱︱︱︱︱︱︱︱︱︱︱︱︱
『﹁
﹂」•////•好煩牙""""""""
加油加油!!!快d做曬佢.\"/. |
| 刊登時間︰2006-11-07 10:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 5 日 星期日  |
死亡筆記好好睇牙" |
哇哇~
開心死我啦~
我星期6同穎穎重有牙葆去左睇死亡筆記牙"
勁好睇~
夜神月同L勁靚仔牙"
不過個結局好似衰左d咁姐....
不過~點都好啦
佢地2個真係好型牙"
彌海沙都好靚女牙"
真係牙~
我好想睇多次牙"
牙牙牙~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(白痴婆...唔洗理佢) |
| 刊登時間︰2006-11-05 08:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 4 日 星期六  |
| 好野... |
好野...今日睇死亡筆記∼
好開心XD
最衰屋企黎左2個表哥/ w \
佢地2個日日同我爭洗手間用..
成日又5點幾叫我起身∼反學
佢地2個白痴嫁=w=
呠呠~
佢地又放假...唔制牙~
我又要放假= 3 =
哼哼!!(白痴婆...唔洗理佢)
|
| 刊登時間︰2006-11-04 01:02 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|
| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|