!*ⓑⓐⓝⓐⓝⓐ ღ香蕉`;]
0h*
2006 年 10 月 30 日  星期一   晴天


耶耶耶...連放3日假 驚訝  

好耶...連放3日假..好happy牙

岩岩又test完!!

媽咪又俾我打機....

太好啦∼

>w<我好開開開開開開心牙∼∼∼∼∼

哇哈哈....

我e+搵緊肥田個首(醜得美麗)牙~

好好聽!!!!!!!~~~~~~~

我又要等到2點先玩得瑪奇牙~

點解呢?

因為瑪奇維修緊牙!!

(衰人黎嫁...冇啦啦維咩鬼護wo)

T^T.....

XDDDDDDDD不過算啦~

我大人有大量.><唔怪佢啦!!

刊登時間︰2006-10-30 01:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 10 月 26 日  星期四   晴天


好悶.... 傷心  

今日test中屎牙~

有好多都唔識做...

死得啦.....呠呠

英作我都唔知作左d咩出黎

不過我係知我作左221個字

唉...聽日test中文同maths

死得啦...中文一定勁多野寫= =

math一定有好兔唔識....

點算好牙...仆街啦- -

唔死都冇用啦...

2個都係主科...

白痴嫁-oo-

唔講啦

俾牙媽罵到飛起------

係咁啦...掰掰

去洗白白先...(死白痴婆)

刊登時間︰2006-10-26 06:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 10 月 22 日  星期日   晴天


唉...多麼蠢的蠢豬 不安  

abcdefghigklmnopq

rstuvwxyz=abcdefghig

klmnopqrstuvwxyz   -v-

覺得我好無聊le~

我溫豬溫到傻左啦><"

好鬼悶牙

我覺得今次英文一定唔合格

因為我都冇心機溫- -"

如果我真係唔合格既話........

我死俾你睇XD

刊登時間︰2006-10-22 06:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 10 月 18 日  星期三   晴天


吼吼吼~ 無奈  

嗚~~~T^T

下星期就要test啦~- -"

噗噗!!>v<~

唔想咁快就test...= v =

因為禾重未溫書牙~~-口-"

MaThS又有好多都唔識~-3-"

禾諗住聽日叫牙SiR放學後幫一幫禾補課XDD

Maths 牙SiR 衣+教緊恆等色~

其實禾都明d唔明d-.-

禾見到d色就覺得煩lu~呠-oo-

嘎嘎!!=.=

禾媽咪又煩住曬啦~.\"/.

黑人憎啦佢~0.0

禾係排球隊識左個F.1既8婆.\"/.

佢好扮野~>.<

佢係綠社嫁0w0

係到扮同d留班生好熟咁~哼哼>3<

禾好想同佢講:『梨好扮野牙~再係咁扮野就同禾死

埋一二邊,見到梨都想嘔牙...係到扮打排球好勁咁,

係到用埋d2人對打唔可以用既招數(佢用個d係口係

排球埸幾個人對幾個人打既招)好心梨啦~衣+係2人

對打牙..........咁近黎打梨都玩開波...食屎大牙~

又唔知自己開個d波好屎...次次都打中人,,梨係唔係路

~8婆成日開到咁,又要禾行到咁多次,次次去幫梨囉波,

跑都跑到死得啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!梨知唔知自己好樣衰牙!

梨f.1咋.係禾面前扮曬野...梨好q煩牙!!覺得自己好靚

咪去選美囉...唔好係到扮啦..自己又唔係好樣過人^^^

好似梨好勁咁wo...唉!!梨算啦.唔靚就唔好扮啦,禾見到都

想話梨樣衰啦..鬼唔知梨牙媽係女人咩~哼..禾以後都唔想

見到梨牙!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!死開牙....9哩』

孚~~~~~~~~講完...心裡好左好多

唔講啦...去洗白白

係咁啦&********************

掰掰('.')/(^.^)/~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~完~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

刊登時間︰2006-10-18 07:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 10 月 16 日  星期一   晴天


哇哈哈哈... 滿足  

我e+係到上緊電腦堂牙...

好悶牙..

個牙sir教緊我地正網頁...

‘好煩牙...

一陣英文又要默書..我溫左背默咋

我未溫生字牙....

死得啦

我重未做workbook牙!

又未做牙sir叫我地做緊作文

點死算牙...

一定俾牙sir罵死啦...

妖..頂佢..正食嘟狗..

我好唔like佢牙...

如果佢真係罵我既話

我一定罵佢生仔冇patpat

我好想打佢牙∼∼∼∼

唔講啦...落堂啦..遲d先講啦

掰掰88('.')/\('.')

刊登時間︰2006-10-16 10:27 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


lolo627
暱稱: Miss banana*
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
中史會考如此恐怕
有時候是應要放手
0h*
>v<
T^T
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
日誌統計
文章總數: 27
留言總數: 30
今日人氣: 0
累積人氣: 1809
最近訪客
最近沒有訪客
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
站內搜尋