嗚~~~T^T
下星期就要test啦~- -"
噗噗!!>v<~
唔想咁快就test...= v =
因為禾重未溫書牙~~-口-"
MaThS又有好多都唔識~-3-"
禾諗住聽日叫牙SiR放學後幫一幫禾補課XDD
Maths 牙SiR 衣+教緊恆等色~
其實禾都明d唔明d-.-
禾見到d色就覺得煩lu~呠-oo-
嘎嘎!!=.=
禾媽咪又煩住曬啦~.\"/.
黑人憎啦佢~0.0
禾係排球隊識左個F.1既8婆.\"/.
佢好扮野~>.<
佢係綠社嫁0w0
係到扮同d留班生好熟咁~哼哼>3<
禾好想同佢講:『梨好扮野牙~再係咁扮野就同禾死
埋一二邊,見到梨都想嘔牙...係到扮打排球好勁咁,
係到用埋d2人對打唔可以用既招數(佢用個d係口係
排球埸幾個人對幾個人打既招)好心梨啦~衣+係2人
對打牙..........咁近黎打梨都玩開波...食屎大牙~
又唔知自己開個d波好屎...次次都打中人,,梨係唔係路
牙~8婆成日開到咁,又要禾行到咁多次,次次去幫梨囉波,
跑都跑到死得啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!梨知唔知自己好樣衰牙!
梨f.1咋.係禾面前扮曬野...梨好q煩牙!!覺得自己好靚
咪去選美囉...唔好係到扮啦..自己又唔係好樣過人^^^
好似梨好勁咁wo...唉!!梨算啦.唔靚就唔好扮啦,禾見到都
想話梨樣衰啦..鬼唔知梨牙媽係女人咩~哼..禾以後都唔想
見到梨牙!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!死開牙....9哩』
孚~~~~~~~~講完...心裡好左好多
唔講啦...去洗白白
係咁啦&********************
掰掰('.')/(^.^)/~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~完~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ |