記得睇比CM:)
愛死神~:)
我真的討厭我自己
我變了:),,
葉仔我永遠唔會忘記你:)
記住4年後的約定:)
CODE:[Copy to clipboard] pe=text/css>


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

2010 年 2 月 10 日  星期三   晴天


2010-02-10 分類: 未分類

今日係假前既最後一日啦..

今朝起身已經7點7..差d遲到

7點55返到..今日仲要當值..

返到去..當左陣..kerry又冇返..

差唔多次次要當值既佢都冇返..- -

之後返課室啦..返到去上第1堂綜人

要上堂囉..悶到訓咁,.到第1個小息啦

派朱力時間到了..派左幾個就完左啦..

都收左少少咖..之後上中文上一堂玩一堂..

之後第2個小息..收左都係少少啦..之後去當值..

未比返你地..之後到左音樂啦..suki玩鼓..真係打得唔錯.......

(閱讀全文)

發表時間:2010-02-10 10:14 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2010 年 2 月 7 日  星期日   晴天


2010-02-07 分類: 未分類

琴日..我同駿去左交收..

大約4點幾到啦..咁係旺角交收..

我地到左啦..但係交收個個人都未到..

咁我叫樣打比佢..駿同我講佢把聲都幾有聽..

咁等左1個幾鍾..個個女仔到左..

都ok靚牙..咁佢好似好唔得行咁..好快比左d野

我地就走啦..真係幾靚咖..好可愛既女仔..

之後去左大圍交收..等左陣就到左啦..

之後返左去九龍灣..駿幫佢妹買書..

咁搵左陣冇就去左m記食野..

點知見到suki..佢係到做緊野.,......

(閱讀全文)

發表時間:2010-02-07 10:10 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


lolo890
暱稱: 《呀.天】
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客