今日番去返工搵左400蚊..真係開心..今日好早就起身番工...好累...但係又可以見番班同事...大家有講有笑...一番到去個個都搵我去依煙先...食到我就黎死...一日番9個鐘..有5個鐘都係去偷懶...哈哈