今日係中山番黎啦.....好唔捨得啊...番去好多野玩....成日開住部車係村度走黎走去........又車下個個.....係村ga日子真係好快過...又唔使洗好多錢....日日有表哥陪我玩.......................過幾日又上去.....真係開心