今日上地理堂個啊SIR拿住支紅外線.....佢照住個同學 啊SIR話照住你一分鐘就會著火...個同學O咀....個啊SIR係到講書佢支紅外線照著型模著個一分鐘我同啊SIR講啊SIR做咩唔著火GE.....個啊SIR唔知點同我講...最好笑就係...我左邊個佢係到望主人地係黑板寫答案個啊SIR就行過來你唔好講野我...我就同我SIR講啊SIR佢都無講野點同人講野啊....唉...都唔知咩啊SIR來架..