我日朝早9:00起身睇nba...火箭輸了可惜
之後溫左陣習....之後去了園又會and美食節
去到園又會玩左一間...黎左好多禮物...so good
之後去左美食節玩...超多野都冇了...可惜...之後去了
白白伴...行就一間之後番home