今日7點起身去左搭巴士....有車來的時候我眼花看到16號我上左去26號.....我去到下環街時佢唔轉上去......我就開始覺得唔對路啦....我正想按中...但係D人左住我....我去到橋時有少少驚...我叫人同我按中....去到氹仔....又唔知搭咩巴士過來...我就問人啦...搭番MT1號車過番來...去到噴水池下車....姐卡跑番去學校差少少遲到....真係好ON9啊...下次一定要早DD訓先得....唉^^