今日係學校....我一堂都米認真個上....一係係到串miss一係係到訓....等到歷史堂....啊sir叫我留堂....唉...琳放假先黎番堂.....等到放學仲於可以享受我GE籃球....手指雖然仲米好番....但係係呢一個新年要日日练同豆多D利是....大家係新年要開心D啊....情人節同新年快樂^^