今日場班際打得好激....個校A可能腳仲有少少痛....佢發揮得唔係好好.....我就次次拿住波時都有一兩個人難我....跟本就爆唔到入去.....雖然係輸左.....但係都輸敗游永....今日我拿左6分....平時都唔入...今日就入....開心希望下一年可以同我D FD一班啦....