今日下午同個FD去左氹仔打波....打下打下無拉拉見到棻SIR打波...超好笑....佢見到我問我你住呢頭架...我話唔係....哈佢係到教人打波....我同人開場打下打下條友超大力屎忽....我一個波掉個去...今日都玩得幾開心呢!!