今日早上番左去大陸飲....下午我FD打比我叫我令鞋....我晚上8點幾食完去媽各搵佢....之後打左一間波....我張我手機..銀包放左我FD個袋到....之後去打波....打完我手機唔見左...我FD銀包唔見左....我地行下睇下見唔見個啊叔....點都搵唔到....E後見到佢...一定打9佢...仆街...唔撚7開心