我在星期6番左去大陸拜山....我拜四個墳...第一個去到落雨...燒炮張就唔落雨...連續四個墳都係咁...星期日又去左番山...超好玩...我同我個FD台燒豬...超好玩...簡正就係超好GE练體能....^^