我係星期日是去了大陸.....早上5點起身...坐車去長龍...9點半去到...見到d過山車..正啊...玩左過十環過山車....玩完好之就死咁....個頭好之點到地下..驚驚...仲有個垂真過山車...在90米高和90度....地下來...好快...仲打了幾個圓形.....好正...有機會你地可以去試試...^^