今日早上番去school...有咩野 下午1:20坐巴土番school...番到去
1:40睇到操場有人打波...念住下去玩下...下到去打左一間....比人
撞壞了眼鏡呢...好慘....so bad 星期六仲要賽波...又冇眼鏡
點算好