我太少解釋心裡感激,,害你擔心不似被愛,,
我眼中根本沒人可 替補你
long_1992
暱稱: 朗
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我又轉blog喇
............
2007-11-05
2007-11-01
2007-10-30
好友名單
網站連結
aRYin yahoo Blog
PCGW@愛音's blog -
sk”信長影片網址
元素領域
2007 年 10 月 30 日  星期二   晴天


2007-10-30 分類: 日記

女夭!女夭!女夭!

落雨牙...搞到心情唔好= =

依家最憎落雨...好想殺人牙!!!!!

唉...點算...英文測驗0分牙!!!!

老鼠啦!!!!

好黑牙!!!!

媽媽牙!!!!

唔好打我牙!!!!

唔打牙!!!!

練結他牙!!!!

CM牙!!!!你地!!!!






訪客留言 (返回 long_1992 的日誌)


long_1992 於 2007-11-01 09:40 PM 發表:
>文龍
原來..你都識講呢d野既-v-
>筠仔
做咩話我低死牙..雖然我有少少xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



筠仔 - ! x)` 於 2007-10-31 10:48 PM 發表:
抵死 x) .
講笑姐 xdd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



peter2017 於 2007-10-30 11:00 PM 發表:
成績唔重要,你有努力過就得架啦!
add oil牙^w^

cm到了
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



朗long B 於 2007-10-30 09:32 PM 發表:
THX~唉...唔好提喇
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tung_tung 於 2007-10-30 09:12 PM 發表:
CM...點會0分嫁??你一題都唔識咩??!
唔通你連1個英文字都唔識~?!@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



菇仔 於 2007-10-30 08:08 PM 發表:
cm~
點解會0分ge???一d都唔識?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
文章分類
全部 (14)
日記 (11)
未分類 (3)