返學時落雨..搞到成手野.. 又33又遮遮..又性咁 返學無無聊聊咁 到左D/T堂..秘密公開了.. 知道既唔好話人知丫..唔知既就唔好知住啦 到到放學仲落緊雨..不過都要踢師生賽.. 去到變左微微雨..舒服=] 3:3完埸..ok好玩=] 食m記then搭車返屋企 新開既blog=] 之前既www.xanga.com/longs_maybe唔打架啦.. 有時可能幾日先打一次..