又轉返打xanga:www.xanga.com/longs_maybe -3-唔知想點-3- 因為唔識整靚個qooza =p
今日原來班際手球架.. 點知另一班又搞到要改期先打得..真煩.. 前幾日阿媽買左2對一樣既拖鞋返黎.. 一對阿哥一對我.. 但係我廢事同佢撈亂著.. 所以決定幫我對拖鞋執執=P 行去鞋櫃毫不猶豫攞左對ALL STAR出黎.. 用左1小時時間..將我對拖鞋埶到變左咁樣@@: 正野黎架=]
返學時落雨..搞到成手野.. 又33又遮遮..又性咁 返學無無聊聊咁 到左D/T堂..秘密公開了.. 知道既唔好話人知丫..唔知既就唔好知住啦 到到放學仲落緊雨..不過都要踢師生賽.. 去到變左微微雨..舒服=] 3:3完埸..ok好玩=] 食m記then搭車返屋企 新開既blog=] 之前既www.xanga.com/longs_maybe唔打架啦.. 有時可能幾日先打一次..