2006 年 4 月 9 日  星期日   晴天


沙灘.....=.= 分類: 未分類

今日9點半就起左伸啦!!

練下小提琴lor...

上堂學左兩首歌...得返一首可以過關..

個miss又好鬼死惡....-_-"

返到屋企...食飯lor..

食完飯...冇野做...

咪打機lor...真無聊,...

跟住...就打左成4個鐘少ddd....-_-b

最後...睇完戲既後果part就去beach玩啦

整左個好大好大既洞...

不過就玩到濕哂...真無奈...

我一生中係唔係

得無聊同無奈呢....??



longlong0618
暱稱: 叛逆=]朗
性別: 男
國家: 香港
最新文章
工作...
辛苦...
心有不甘,,,
悶得緊要...
折磨人的魔鬼...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言