今日試下用d火星字黎打日記啦!!(提示:用速成打返出黎啦)
"on4a 1vd1of7kf3rh5...
10wr7gu2km1ol4io1he4...gi1km1hd 1lm8 lor..."
仲有好多...用番正常板!!
哈哈...如果你真係睇唔明既...睇下面啦!!
"今日好無奈呀...
10點起伸之後....去左學畫lor...."
1點45學琴...每個禮拜都係咁過...
好悶呀!!
好簡單既字...可能令你好煩!!