2006 年 4 月 8 日  星期六   晴天


好無聊呀!! 分類: 未分類

今日試下用d火星字黎打日記啦!!(提示:用速成打返出黎啦)

"on4a 1vd1of7kf3rh5...

10wr7gu2km1ol4io1he4...gi1km1hd  1lm8 lor..."

仲有好多...用番正常板!!

哈哈...如果你真係睇唔明既...睇下面啦!!

"今日好無奈呀...

10點起伸之後....去左學畫lor...."

1點45學琴...每個禮拜都係咁過...

好悶呀!!

好簡單既字...可能令你好煩!!



longlong0618
暱稱: 叛逆=]朗
性別: 男
國家: 香港
最新文章
工作...
辛苦...
心有不甘,,,
悶得緊要...
折磨人的魔鬼...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言