2006 年 3 月 29 日  星期三   晴天


哈哈...ok啦!! 愉快 分類: 未分類

今日...可以話我係幾好運既一日啦!!(寸劉曉欣^^")

去46小巴...點知27黎左啊...-_-"

真係呀!!唔搭就有...真無聊啊!!/ . \"

數學堂果陣...王SIR冇講書呀!!仲冇比功課...真好人...

P.E.果陣...我同JOHN一組跳繩啊!!我地最勁都係39咋...我諗住...聽日一定要練下啦!!

上上下普通話...真係呀!!要落去打針呀!!><"

MISS wong話佢好worry...我同佢講:" I'm sorry to hear that"係咪好寸呀!!~~

真係衰呀!!報銷唔哂英文堂呀!!><"

第二個小息同自修堂...我整個籃呀!!好難呀!!男仔最怕就係整呢d呀!!

莫主任又冇返啦!!睇左本書...不過未睇哂...睇左191頁呀!!差幾十頁...>><<

放學....完了...

小時候的飛機....現在卻載住我好大好大既夢想呀!!~~^^



longlong0618
暱稱: 叛逆=]朗
性別: 男
國家: 香港
最新文章
工作...
辛苦...
心有不甘,,,
悶得緊要...
折磨人的魔鬼...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言