今日...可以話我係幾好運既一日啦!!(寸劉曉欣^^")
去46小巴...點知27黎左啊...-_-"
真係呀!!唔搭就有...真無聊啊!!/ . \"
數學堂果陣...王SIR冇講書呀!!仲冇比功課...真好人...
P.E.果陣...我同JOHN一組跳繩啊!!我地最勁都係39咋...我諗住...聽日一定要練下啦!!
上上下普通話...真係呀!!要落去打針呀!!><"
MISS wong話佢好worry...我同佢講:" I'm sorry to hear that"係咪好寸呀!!~~
真係衰呀!!報銷唔哂英文堂呀!!><"
第二個小息同自修堂...我整個籃呀!!好難呀!!男仔最怕就係整呢d呀!!
莫主任又冇返啦!!睇左本書...不過未睇哂...睇左191頁呀!!差幾十頁...>><<
放學....完了...
小時候的飛機....現在卻載住我好大好大既夢想呀!!~~^^
|