2006 年 3 月 28 日  星期二   晴天


一世都冇一件事係好運... 感動 分類: 未分類

我發覺...原來我...咩事都係好唔好運嫁!!~~><"

成日搭車返學都係冇車嫁....-_-"或者係要等好耐啊!!

返到學校...冇野做...=.="

中文堂...莫主任冇返...我睇左本書..唔知佢講咩嫁...不過照殺!!

聖經又派啦!!!好多人都100呀!!我得果95...想死啊!!~~

英文...廢堂...悶左成堂....

數學...有印仔呀!!不過我都有啦!!^^"

普通話又派....92...又係唔好彩既分呀!!/ . \

真係呀!!...有d人say 左sorry啦!!仲要做d 某某野啦!!

某某...我唔講你個名啦!!廢事你又走上門叫我同你say sor...



longlong0618
暱稱: 叛逆=]朗
性別: 男
國家: 香港
最新文章
工作...
辛苦...
心有不甘,,,
悶得緊要...
折磨人的魔鬼...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言