由於琴日部電腦死左...so唔打日記呀!!!(其實係打過三次都唔得)=.="
__________________________________________________
今日第一樣白痴事情....數學w.s.唔見左呀!!!
點知....找番...好無奈-_-”
第二樣...今日竟然係要背金句呀!!
好彩我好快背完啫...如果唔係...
王sir就幹死我嫁啦!!>>>
算啦...今日都係唔講野啦!!!哈哈!!