今日返學果陣...哈哈...比rain淋呀!!!點知兩個鄧老師都好好人地同我傘一傘
始終都係濕嫁啦....
第二個小息...個心有點兒痛痛地...就出左課室行陣間...
電腦堂係阿孔sir教呀!!!哈哈!!佢教既野得確係明d嫁///
不過...我仲諗緊佢係咪有xxx....算啦..諗得多既自己都好傷神嫁
慘事...死人劉超童帶左我去搭17m呀...好彩冇遲咋
如果唔係我聽日踩死你呀~!
算啦...
唔好話我衰...
最好唔好睇李金蕙既日記呀!!好恐怖呀!!