今日系1月第1日番學∼
天氣超凍...得10度左右
一路縮縮下咁番學/3\
好驚做漏功課@@
但系最後都順利過關^^
d人見到我個令頭=.=//
都問我系咪電嫁??系咪拉嫁??
其實系吹嫁...
我諗住留住e一刻
所以搵左d人一齊去影貼紙相
玩得幾開心
跟住去左食熱撈
突然...........................
兩個老師殺出
咁我地梗系即刻走
好采佢地見唔到我地~!!!
之後就番左屋企.
今日完結........................