今日又系老母放假
我同牙婆一早就去左吉之島
食食食,,,
食到12點幾..
有人打泥..
竟然系老母~!!!
(正常佢唔會咁早起身)
佢話出泥行..
之後我地諗全由太子行到mk
中間..買左條裙..
6點到就走,,,
番到屋企..
今日完結..................................