今日都冇乜特別
正系英文堂....
4條友一齊傾計
又講衫/又講庫/又講T2
正~!!遇講遇想買
放學........
汪家俊超狗..拋人我老豆個袋
仲要搞到牙豆哭哭*
之後我就去左打兵兵波
打完就去左7仔食野
又見到小善//
一齊番屋企
今日完結.............................
今日為大家搞左個iq gag題
. 點解.超人件衫咁窄???
知道答案ge朋友...留個cm