今日上堂好似過得好慢
飛到去放學........
好多個人一齊整啦啦隊d野
跟住我,牙倫,牙雞,牙婷
諗住一齊出去買marker
咁咪要搵老師拎錢
點鬼知..差唔多搵哂成簡學校
都搵唔到~!!
之後竟然佢系教員室出黎-.-
之後我地就出左去
我同牙倫去左永利
牙雞佢地去左買筆筆
之後番到去都差唔多夠鍾
之後都要走(比老師趕><)
咁我地各自各番歸
今日完結...............................