今日陸運會/我5點起左身
玩左1粒鍾電腦
去到麥記宜經好多人
入到去..
又要搞一輪咩升旗果d
之後我同老虎牙一齊跳舞/唱歌
好high嫁,,,
但點鬼知...冇啦啦落雨
個個心情down哂(我都系啦xd)
之後我都冇乜講野
蜴都冇人理我ge存在lor
心情跌到谷低...
突然間牙晴講比我地聽跳遠已經過左//
會比人扣分/.\
之後成班唔件哂人
得番我一個孤零零
訓又唔系/坐又唔系
到左食飯時候
難食到死死死死下
食左兩啖就出左去去次所
番到黎又系坐.....
之後我先覺得有人發現我ge存在
d人咪問我做咩唔出聲
我都冇回應...
過多一排 上左去同彬彬佢地玩
咁牙斌斌唔知做咩話佢自己扯旗=口=
冇喇喇....狗俊系我前面嘔=.=
黃色..超想死//我諗佢食得太多架里又去跑
哼~!!!低佢死
之後d人搵堆paper整上去
但之後又有幾個人系d嘔吐物到行-.-
中哂招......咁我同牙符sir都系到笑
之後有4x400
牙晴.老虎牙.牙儀.牙婷去左跑
估唔到牙儀跑得好快
但牙婷就慢慢跑-.-"""
之後我落左去第1排坐
成日都慣性擺對腳上條杆到
比校長見到-.-
的左出去比佢話(無奈..)
我同牙晴系到數....
我坐左系到10個鍾
又過一排~~5點
終於走到////
牙倫請左我地食kfc^^
之後就番左屋企
發現應該系作感冒
唉..坐都坐到感冒//問你死未=/=
今日完結.................................
好慘lor 今日冇人理我 緊系down啦
鳩竟我有冇一個好好ge fd呢~!? 我諗應該冇...
|