今日又系5點鍾起左身
食左個麵xd
去到又系等放學
個feel都好過琴日
間中咪打下氣
聲都沙埋
今日我要跑4x100
仲要系跑2次
結果2場都輸><
之後我地一班友去左桃源島開餐
食飽左..諗住出去海膀吹下水
跟住//牙蚊同牙儀先後差d仆
佢地2個樣笑死左-.-
之後又去左搵我個舅公
拎身份正去影印
之後番左屋企
oo..唔記得咁細節
因為系之後打=.=""
今日完結.........................