今日唔洗番學~!!!
一早緊系玩下電腦
之後又去左買蛋糕材料@@
跟住同牙婆去食雞蛋仔
好味唷
之後番左屋企等斌斌
番到去見佢未到
咪去百佳買野
去到天橋到啦
佢突然出左黎
佢以為我著低衫lor
其實系白色hipo=.=
番到去..佢就幫我望望個電腦
最後都整唔到
就玩左童話
佢又唔帶我升
個死肥彰牙..夾埋斌斌><
最後有個話唔玩
我先有得升
之後牙sir黎左
斌斌唔好意思..走左/
之後補完習...........
我就開始整蛋糕
我整法國朱古力毛屎蛋糕@@
我諗成個蛋糕最差系個海綿蛋糕-.-
個面有d黑..(個焗爐神神地)
時間關系//人地要2塊\\我整左1塊
唔知得唔得呢???
今日完結................................
|