今日朝頭早玩左陣電腦
之後做左陣功課
之後諗住老豆就快黎><
點知要成4點
不過唔跟要
繼續玩電腦..
由28lv升到54
只系用左1個鍾
但諗住叫果個人帶多1個鍾
點知老豆就打黎叫我落去
我衫到未換..叫我2個字後落到黎
之後去左太古城..
一心想買個adidas袋同1張記憶卡
但系只可以2選1=.=""
咁我緊系想要個袋
但系牙絲又要張卡
咁都去左百老匯睇卡
呵呵,,點知冇得買
仲諗住去買袋啦
但諗諗下好似太大個
又有d唔想要
點知2樣都冇買>口<
之後去左銅鑼灣地帶
買左件樓..幾令
之後周圍行行
冇耐咪去食野
去到北角果頭..突然肚痛
去左間酒家去次所
最後都番左西灣河食
之後去左食明記甜品
原來上面都可以做生意
嘩..人地果d劉槤...臭到嘔
噢~!今日完結........................
|