今日番學啦.
冇咩突別//
之後早左2堂出左去考察
之後坐旅巴去香港仔
去左個咩叫蒲萵ge青年中心
咁咪周圍影相..
周圍都有野畫圖(幾型xd)
之後坐果d咩水上的士去鴨行洲
之後叫我地去訪問人
老虎牙lor咁唔問
之後去左海旁勁影相
超happy..
但始終要我出馬
去訪問左個牙叔
之後就跟大隊走佬
我就同牙婷同牙嫻同牙wing去食m記
食到咁上下就番左屋企
今日完結........................