年 28
今日又系做果d野
玩電腦/溫書
3點鍾要補習
補完就去我老豆公司
之後牙婆同我去m記食野
之後搭mtr去上環
去我老豆間公司
之後我坐佢車去紅磡果頭
我地都好多人
黎齊哂~~xd
咁食左好多野啦
食完我就跟姑媽佢地走
因為我諗住去佢屋企住2日
今日完結..............................