情人節
終於又要番學
番去又系朱朱力ge時候
個個食過..
都話勁好食
雖然好多功課要交
但系都交齊
今次家政堂
整浦撻..
有8.5分...
衰就衰在整得唔完整
放左學...
去卜野家
食完去左老虎牙到睇死亡筆記
睇到7點半先走
之後番左屋企
今日完結............................