今日7點9起身:$以為遲到=v=
勁驚._.不個都番到冇遲到:>
番學比我撞到陳恭正喎:>跟住唔洗驚遲到lu:$
呢排上堂勁無聊..勁想訓教
到左最憎既pe=3=
落緊樓梯個時...
有條呀婆又係到嘈啦..落到地下..無神神比佢捉左v_v唔知咩事
之後無啦啦罵尻我!好撚好笑囉..佢冇撚病呀?!
我屌尻佢...無啦啦捉我..明明唔係我嘈..無啦啦係到話尻我囉好笑....
同班fd比人罰囉好笑囉...比佢罰抄!on十
到左科學lu2堂訓晒教=v=好爽:>>>>>