失去了它已經一年有多了…
現在我才發現自己不能夠為自己奏出令人心醉的故事
我連這種能力都失去
覺得自己很可憐
因為我連自我安慰也做不到
我不妒忌身邊的人皆有伴侶
只是我失去對人心動的本性…
實在差勁得很
同時, 我亦發現自己
很久沒發過令我心甜的夢
難怪心靈有一點枯竭的感覺
我真的不希望這樣繼續下去…
終有天能撥開眼前的烏雲。
好可悲…
我唔想溫書…
無動力去溫…
已經係灰…
夜晚果真唔o岩我溫…
只係o岩我hea…
聽日加油!
有時候
很討厭這樣的我
為一個對他沒有感覺的人做事
很傻呀
可是我為何每次都會有幫助他的衝動…
我很弱小呀…很容易服從他…
或許
我期待他發現這點
然而不是再度利用我
今日又無溫書
因為係咁做功課呀做功課呀~好忙
合乎晒彎彎銀包既"忙"字
不過無時間溫書呢
同埋我真係唔係好知自己究竟要溫好邊一科先囉唉
我都幾擔心自己既學業成績架~
放學同daisy仲有其他人食完野去m記做功課, carlo都o係到補習
如果唔係佢, 我唔識做我d數學><
都要多謝珊xDD
哎呀!諗起聽日行4、5樓就覺得好煩
諗起BRENDA又覺得好煩=[
但又要返!真係唔想呢
溫BAFS啦我都係><
當自己了解一個異性朋友既時候
但其實又唔係對人有意…
當自己同一個異性朋友有相同既愛好時
但其實唔係情投意合
好奇妙耶!
反而最想同佢有共同話題既人竟然係無以上是但一樣~
其實只不過係我心入面覺得呢個情況幾得意下o者~