第二日...原本camp book係寫7:00集合,
點鬼知神朝早有人拍門話for in!!
仲有係兩分鐘之後去到操場。
我就好急忙咁換衫換褲出去,
連牙都未刷就跑左出去..
去到我就以為無事啦~!
但係都超眼訓,,,訓左一個幾鐘=.="
突然d隊長攔住d人,
話佢地已經遲到wo..
之後有個唔知乜水扮到位高權重咁,
就講埋一大堆制服團體的廢話,
見到佢個衰樣都想丙佢。
then佢地話要我地無遲到的人,
男要做20下掌上壓,
女就要做20下sit-up。
佢有無問題呀?!你咩事罰我地先?!
你唔好同我講因為我地組d人遲到,
所以就要罰我地呀?!
佢唔好白癡仔啦唔該~!
我地唔通走去女仔房叫d女仔起身呀?!
仲有呀...好心呢個罰人的白癡仔諗下,
2分鐘出去for in,叫得到咩kai子?!
我好快咁做完廿下,
佢竟然話要一齊做先當ok!
超變態...我訓左得一個幾鐘...
超四十下,累到我死...嗚...
唔係人黎ga..好變態呀呢條友!!
之後我地做完,
個扮晒野的白癡仔又講:
遲到的人跳十個圈鴨仔跳!!
佢講到真係好易跳咁wo~!!
d人跳左半個圈都死死下,
有d女仔仲喊左出黎=.="
Tracy就係一個好例子~
最後佢地跳左一個圈都無跳,
d白癡仔都放左佢地走..
我見到超反感,
好心d白癡仔用腦,
你都跳唔到啦,叫佢地跳?!
真係好kai子lo..
有班女仔竟然遲左成個鐘黎,
只係罰十下sit up咋!!
唉...呢個世界真係好多白癡仔
then做早操啦wo~
做完就食早餐...
一d都唔好食,得幾個垃圾包,
同埋一堆米粉..
呢d野我阿媽整得都好食過佢~
之後個<迷>,
原來係自由活動時間,
超正!!!不過都係起房度休下息..
then就係食飯時間..
即係<金玉滿堂>啦~!=.="
唔記得食咩,我地組d人都係埋怨難食..
食完之後,1點玩咩同撈同煲,
都唔好玩~全部玩過晒~
好心d白癡仔食下腦,
諗d好玩而有創意的遊戲啦~
成日起度交行貨,無d新意。
2:30..足足3個鐘,
玩左一個白癡遊戲<笑傲江湖>,
咩真實的online game wo~
咩又玩d野,之後賺錢,
攞去考試哥d野~
我見到勁少人真係真心去玩,
個個都坐晒起度傾計~
超無奈...足足3個鐘送左俾d白癡仔。
5:55pm,五星戰隊=.="
起度降旗,好無聊~~
呢d野做唔做都無分別ga啦
你做左個制服團體會長命d咩?!
6:00pm又係美味情緣,
都只係記得d野好難食,
d野食都無咩好食,
令到我地唔會太記得~!!
7:30pm烈火雄心=.="
要我地蒙住眼,帶我地去個營火度wo
勁無聊..又唔係多野阻住我地~
去到起度唱埋d幾低b的歌,
又起度跳舞..超無奈..
最搞笑都係求偶歌~wakakaka~!!
9:30pm高朋滿座
起度傾下個人的缺點同優點,
跟住就散..
10點幾我地去左canteen,
傾聽日個有招出招,
用埋d寶齡球做咩break and burn..
阿珊姐話聽日食早餐先講個廣告點做~
番到營度...就等林宇峰番黎,
再去佢哥度沖涼~~~
d人好鬼霸道,
有個明明我排先,
自己一個人衝入個廁所度沖..
沖完番到去都11:30pm啦..
玩左一陣散盲雞,
無咁好玩lu=.="
出去睇哥d女仔做咩..
1點幾就集體熄燈訓覺~~
哥個楊xx一得閒就做d變態野..
唉~~不過佢都幾好人,
送左個杯面俾呂雅麗食,
呂雅麗話好肚餓wo..
哈哈~!!其實認得係唔乖的人,
又唔係真係代表佢對人係衰ge~
心情指數:60%
|