2006 年 7 月 3 日  星期一   晴天
第二日受難日...+_="

第二日...原本camp book係寫7:00集合,

點鬼知神朝早有人拍門話for in!!

仲有係兩分鐘之後去到操場。

我就好急忙咁換衫換褲出去,

連牙都未刷就跑左出去..

去到我就以為無事啦~!

但係都超眼訓,,,訓左一個幾鐘=.="

突然d隊長攔住d人,

話佢地已經遲到wo..

之後有個唔知乜水扮到位高權重咁,

就講埋一大堆制服團體的廢話,

見到佢個衰樣都想丙佢。

then佢地話要我地無遲到的人,

男要做20下掌上壓,

女就要做20下sit-up。

佢有無問題呀?!你咩事罰我地先?!

你唔好同我講因為我地組d人遲到,

所以就要罰我地呀?!

佢唔好白癡仔啦唔該~!

我地唔通走去女仔房叫d女仔起身呀?!

仲有呀...好心呢個罰人的白癡仔諗下,

2分鐘出去for in,叫得到咩kai子?!

我好快咁做完廿下,

佢竟然話要一齊做先當ok!

超變態...我訓左得一個幾鐘...

超四十下,累到我死...嗚...

唔係人黎ga..好變態呀呢條友!!

之後我地做完,

個扮晒野的白癡仔又講:

遲到的人跳十個圈鴨仔跳!!

佢講到真係好易跳咁wo~!!

d人跳左半個圈都死死下,

有d女仔仲喊左出黎=.="

Tracy就係一個好例子~

最後佢地跳左一個圈都無跳,

d白癡仔都放左佢地走..

我見到超反感,

好心d白癡仔用腦,

你都跳唔到啦,叫佢地跳?!

真係好kai子lo..

有班女仔竟然遲左成個鐘黎,

只係罰十下sit up咋!!

唉...呢個世界真係好多白癡仔

then做早操啦wo~

做完就食早餐...

一d都唔好食,得幾個垃圾包,

同埋一堆米粉..

呢d野我阿媽整得都好食過佢~

之後個<迷>,

原來係自由活動時間,

超正!!!不過都係起房度休下息..

then就係食飯時間..

即係<金玉滿堂>啦~!=.="

唔記得食咩,我地組d人都係埋怨難食..

食完之後,1點玩咩同撈同煲,

都唔好玩~全部玩過晒~

好心d白癡仔食下腦,

諗d好玩而有創意的遊戲啦~

成日起度交行貨,無d新意。

2:30..足足3個鐘,

玩左一個白癡遊戲<笑傲江湖>,

咩真實的online game wo~

咩又玩d野,之後賺錢,

攞去考試哥d野~

我見到勁少人真係真心去玩,

個個都坐晒起度傾計~

超無奈...足足3個鐘送左俾d白癡仔。

5:55pm,五星戰隊=.="

起度降旗,好無聊~~

呢d野做唔做都無分別ga啦

你做左個制服團體會長命d咩?!

6:00pm又係美味情緣,

都只係記得d野好難食,

d野食都無咩好食,

令到我地唔會太記得~!!

7:30pm烈火雄心=.="

要我地蒙住眼,帶我地去個營火度wo

勁無聊..又唔係多野阻住我地~

去到起度唱埋d幾低b的歌,

又起度跳舞..超無奈..

最搞笑都係求偶歌~wakakaka~!!

9:30pm高朋滿座

起度傾下個人的缺點同優點,

跟住就散..

10點幾我地去左canteen,

傾聽日個有招出招,

用埋d寶齡球做咩break and burn..

阿珊姐話聽日食早餐先講個廣告點做~

番到營度...就等林宇峰番黎,

再去佢哥度沖涼~~~

d人好鬼霸道,

有個明明我排先,

自己一個人衝入個廁所度沖..

沖完番到去都11:30pm啦..

玩左一陣散盲雞,

無咁好玩lu=.="

出去睇哥d女仔做咩..

1點幾就集體熄燈訓覺~~

哥個楊xx一得閒就做d變態野..

唉~~不過佢都幾好人,

送左個杯面俾呂雅麗食,

呂雅麗話好肚餓wo..

哈哈~!!其實認得係唔乖的人,

又唔係真係代表佢對人係衰ge~

心情指數:60%

刊登時間︰2006-07-09 10:52 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 louiskit 的日誌)





louiskit
暱稱: 小潘_*|”
性別: 男
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
最後之言~!!
誠社簡直係忍辱負重呀...
對不起,都是我~
最後一日,所以手痛腳痛...
第二日受難日...+_="...
文章分類
全部 (68)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
蠢child日本日記”...
〝莫如善果*blog”
所謂的交安板...
梁麗萍*”白癡日記
得意妹*Niki〞。|
學兄Blog
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋