介煙的第3天
別問了...我在這開估...我係唔捨得可可..又點?
我知..可可不喜歡我..
為什麼我會心痛?
你知嗎..我吃醋..我見到你終日也給異性圍繞
我看見某人向你表白
我開始怕..我驚
我哭了...
很想拿起火機..點燃一支
但我答應過要為你介去..
在你眼中..我是什麼?一個朋友?
心亂了..我開始慌了
你知嗎?你就係我的唯一
這幾天我也睡不好..不能集中
又要過著苦笑和自閉的日子
---------------------------------------------------------------------------
昨晚發生了一些事..我整晚也不能入睡也
今朝..沒有收到她sms..沒有人叫醒我..我差d遲到
上過什麼堂我都唔記得哂...我只係知我訓左成日
中午..一星期一次的出街食=]
我地等左超耐...小麥杯野飲到食完走..佢都未黎..笑
之後去左身體檢查..我高了..有17x(你地估下17幾)
之後一切正常..沒有肺癌
之後回家了..
|