今日9點半瞽左身,整好哂d野就出左門口
10點半到左mk------第一個到
11點楓仔黎左....
之後係小雨同癲娃
咁我地4個去左I-ONE打機
之後出然的有浩哥,,處男,,可可,,屎忽,,浩然,,仲有幾個唔知邊個
楓仔同娃娃入左唔知幾多強,,我地其他人就第一場拎哂第2
楓仔痴線嫁,,羸人地一倍
娃娃今日係咁比我話外掛
小雨好玩哇---麵包超人XD我同楓仔改的
處男玩BU好似玩緊花式(祝你生日快樂)
可可經常唔係度,但係第一眼見佢我心諗,,邊個黎嫁,,條仔仲細粒過佢
原來果個唔係佢條仔
浩然好強呀...但存在感唔高過50%
屎忽搶左小雨部機玩,打死唔走(笑
打完機之後我地(我,楓仔,小雨,癲娃,浩哥,處男,唔識的)
去左M記食野,,之後就返左屋企啦
|