琴日勁火囉=3=
我唔識串sports captain嫁captain
之後我問個老師
佢叫我問其他同學囉-3-
都唔知佢係唔係唔識
所以先叫我問人......
之後我問泥問去都冇人答我
之後佢叫左個人出去
拼個字出泥....
之後果個人拼到-,-
跟住之後揀d剛位
佢問到邊個做sports captain(體育組長)果陣
得我一個舉手-3-
佢比我做
不過要我抄果個字30次
仲要話我
f.2都唔識泥個字點串....
果陣勁火囉><
今日又同幾個fd一齊番學
今日上d堂好正
唔係好悶
得英文堂係悶d
唔關d英文事
係因為串我果個老師教
同埋佢又煩....
跟住第一個小息果陣
我叫老婆錫我一淡
點知佢真係錫呀><
成兩個月未同佢錫過啦....
點都冇點過呀....
不過佢今日錫我
好happy呀.......
雖然錫左一淡^^
晏晝食完飯之後
上左操場打波
3打四都嬴人地^^
之後上多3堂放學
放左學之後又系學校打波
打到6點=]
好耐未見過d fd啦
見番佢地好開心呀^^
岩岩有個女仔打比我話鐘意我....
佢仲講埋佢個fd都鐘意我囉=3=
|