◈__准我用情歌 如泣如訴 ♠*:;
lovE_kim
暱稱: ▒熊仔♥▒
性別: 男
國家: 香港
地區: 南區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
試後活動 = 賭''
對唔住...係我既錯;(
聽日比賽啦...
♥ `聽日生日呀><...
♥嘅`我做左學校 得分王...
文章分類
全部 (179)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 179
留言總數: 1395
今日人氣: 11
累積人氣: 9500
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 1 日  星期二   晴天


又剪頭髮..... 分類: 未分類

今日第一日番學

7點鐘同左幾個fd去左食早餐

如果唔係老婆約左fd

我都同佢番啦

泥幾日佢都同佢個fd一齊番學呀><!~

唔濟呀....

食完早餐

番到學校見到好多人排緊隊= ="

原來睇緊d頭髮同服飾

我本身可以走得甩嫁....

不過比個丫sir叫番-3-

同我食早餐個幾個fd都係...

聽d老師講

好似有120幾個人d服飾都唔合>,<

全校有990幾人.....

仲叫我聽日一定要剪好佢番泥-,-

之後比人話左一餐之後

番到課室

見到兩個班主任都係一d又煩好惡ge人= ="

今年真係辛苦我啦

上課果陣

仲比人叫左出去

話同另一個男同學對比喎= ="

佢話我d陰又過哂眼

髮尾又長=3=

之後又落hall

我地班唔岩服飾ge坐系一個室到-3-

完左之後就走啦...

成日見左你幾面炸...

有幾個fd話泥我屋企煮飯食

去左買"送"

之後就上我屋企煮^^

我同兩個fd正野食

另外兩個打機-3-

都正得幾好食呀=]

跟住去左佢fd屋企玩左陣

就同個fd去剪頭髮-3-

今次比之前短好多囉

不過我丫爸仲唔話長=3=

之後食左飯

就去左影學生相=)

影得幾令仔喎

哈哈xD

希望今年會過得平淡d啦

唔想再搞事啦

因為已經有一個大過啦......

+油呀

老婆我愛你

啜卜=]