今日係一年一次GE母親節...
mame母親節快樂...-33-”
不過今日一起身就比mame鬧左一句..=v=
真唔好意頭..-v-
落雨AR..落雨天好..!!!
好鍾意落雨..
之後去左元朗..^^
今年無買到禮物..
真不孝..><
所以請mame食反..=v=
行左好耐..
唔知點解又有好想嘔ge感覺..
次次都係咁ge..=v=
之後5點度返到屋企..
未做hw添..
唉..我太懶lar....
中史問答要做兩題..
不過都係無做住..
睇我要上太空..
我覺得呢套卡通片真係好好睇..
唔知點解..好似好有意義..
之後上網搵成吉思汗ge野..
抄左好多..做得好詳細比佢..
自己好滿意..^^”
聽日又要PE堂lu..
今日過得好開心..^^”
表姐尋日生日..
但係今日補返句生日快樂!
幫表姐搵到張佢一定好想要ge相..
覺得自己好叻tim..=v=
希望聽日唔好做少左hw或者帶少左野la..!!
|