今日頭兩堂中文堂..
玩辨論..講到:女人,你的名字是弱者..
好搞笑..不過玩唔切..下堂先..
m.lee話聽日比我地調位..
自己揀同邊個坐呀..!>v<不果d位就佢擺..
maggie話同我坐..
但係我唔知係咪同呀lam坐..
我覺得唔會係..
maggie同m.lee講
話好鍾意佢宜家果個位..電腦枱果邊第1個..= =
m.lee話比佢坐..><咁我咪要坐好前..
人生沒有了自由..
小息同呀lam落左去食野..
上返去...carman同呀lam坐wor..
咁我咪同maggie坐..
lunch去左M記..瑩同玲返home拎pe衫..!
今次dieing同我地食呀..!好搞笑..><
返到去maths quiz..
我識做呀...呵呵..
之後pe堂..打排球..
放左..返屋企lu..
打比呀lam問下聽日洗唔洗帶grb= =
之後呀lam話可能呀kuk同maggie諗多左wor..
你鍾意點諗就點諗la..= =
to tung..呵呵..呵..>v<
|