本來心情不太好的..xD..
但係夜晚同joys傾..
傾左好多野AR..又變返咁fd..
hEHE..今日d星座咁準ge..@v@
咁第2樣都準埋就very fd..
wakaka>v<妄想..==”
傾左好多野..∼
記住breadsuperman..!^^
then有個電話打黎..傾左一陣
好無奈囉..佢你都追..!
人地有BF架..!
今晚表姐黎左..
傾左好多4人組GE野..
超搞笑..我日日食lunch都撞到佢地..>3<
哈哈哈..><
跟住又傾..d f.1==
同埋好得意果個..哈哈..
跟住聽儀sd黎果個鬼故..
好恐怖..不過好好笑..
【superyumzinholisum】..**
哼..>∼<我哼左20次..!!
宜家仲好精神..手下敗將..∼∼!
大家一齊努力溫EXAM..>v<【發夢中】
不過呀lam同carman就一定得ge..
加油..!!!**
|