lovElam
暱稱: *LAM*..
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
愛情料理- -
tired*
= =”
好悶呀...
en生日.∼∼
文章分類
全部 (82)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 82
留言總數: 53
今日人氣: 3
累積人氣: 17514
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 1 月 30 日  星期日   雨天


>v<'' 愉快 分類: 未分類

wawa..!好彩..都比我整到個背景咋..^^
今日..朝早比人嘈哂左....
個天好好好...大霧ar..!
間屋得返我同細佬..
睇棋靈王....佐圍消失左...好慘..><''
then...做功課...~
1點..佢話肚餓.....==
so就同佢落去買野食喇....
then...好無聊..~~
執下野...搞到宜家..
我想聽日快d返學ar..∼!






訪客留言 (返回 lovElam 的日誌)


yungyung]]" 於 2005-02-27 01:16 PM 發表:
呵呵
我睇完了
都不知有什麼好說
 
later再talk la
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好..!^^
Posted at 2005-03-05 02:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



  [=`JOYCE|!◆" 於 2005-02-23 10:34 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2005-03-05 02:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



  [=`JOYCE|!◆" 於 2005-02-17 11:34 AM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
[ 回覆 ] [ 解封 ] [ 刪除 ]

網主回覆

wa...有人好明顯地玩野...=v=’
Posted at 2005-02-17 11:38 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



糖︴jO* 於 2005-02-16 06:18 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2005-02-17 11:39 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



 {_,,`yvonne|!◆* 於 2005-02-10 02:42 PM 發表:
|am..年初一,二去左邊呀,
                            逗左好多利是........
 
 
 
 
 
 
            
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

去左拜年lor..
really..~?
Posted at 2005-02-11 11:34 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



糖︴jO* 於 2005-02-08 08:17 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2005-02-09 01:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



  [=`JOYCE|!◆" 於 2005-02-07 01:59 PM 發表:
KAI琳!* 你記住你情人節個日要做咩呀!!*
唔好到時唔見人呀XDDDD*
你知呀_______都去嫁喇!* 為左佢你記住出現呀!!*>v<"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

kaka...我會架喇..
我唔會為左佢..哼!>v<
佢唔黎我都會照去..! 
Posted at 2005-02-08 02:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



!,■‵`yvonne!* 於 2005-02-05 02:34 PM 發表:
﹗!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
你hkflash 0個個唔用拿?
幾靚..個底紙
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀...=v=’’
多d黎呀..∼∼
Posted at 2005-02-08 02:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



 _!,◆`joySsky!* 於 2005-02-02 06:40 PM 發表:
wakaka!*>v<"
kai琳's bee!!!!*好無聊呀>v<"
不過呢.. ..我影得好靚呀!-0-"
講笑姐>﹏<!*
 
你咁耐都唔re嫁!!!!!*-v-"
wakaka!*-0-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

heehee..哈哈..=0=’’
Posted at 2005-02-02 07:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



 _!,◆`joySsky!* 於 2005-02-01 10:40 PM 發表:
我終於都飄到黎喇-v-"
我個板呢.. 你都知我上唔到網喇!*
re那個不是我來的!*
 
wakaka!*唔唔唔.. .你個日記板好花>v<?"
唔整bg music?!*應該有得整嫁wor!>0<"
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈..∼你終於飄黎喇..~
umum...多數人都係聽緊歌架ma..
咁整左都會比人禁熄..
不如唔好整...==
下....唔係ma...唔係你re....
唔好嚇我ar...!!!
Posted at 2005-02-02 07:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]